Mēs esam biznesa tehnoloģiju eksperti

Izmaiņu vadība

Ikviena tehnoloģijās bāzēta jauninājuma ieviešana vienlaikus nozīmē izmaiņas ikdienas procedūrās un savstarpējā komunikācijā, un pieprasa katra indivīda adaptāciju jaunām darba metodēm un noteikumiem. Nepareiza komunikācija ir biežākais projektu neveiksmes iemesls, kas ir novēršams, veltot pienācīgu uzmanību komunikācijas plānošanai. viaPro piedāvā praksē aprobētu metodisku izmaiņu vadību, kuras ietvaros vienlīdz intensīvi strādā gan ar cilvēkiem, gan uzdevumu. Efektīva pārmaiņu vadība ietver visus darbinieku līmeņus un iesaista ikvienu kopīga redzējuma izveidē, vienlaikus iezīmējot izaugsmes iespējas, ko pavērš jauna darba pieredze un metodes.

Metodiska un plānota izmaiņu procesa dalībnieku mijiedarbības vadība ļauj uzņēmumam veiksmīgi tikt galā ar pārmaiņām procesos, darba metodēs, darbinieku uzvedībā, zināšanu pieprasījumā, sadarbībā ar partneriem, pircējiem un piegādātājiem, kas automātiski seko līdz ar lēmumu par IT bāzētas biznesa vadības sistēmas ieviešanu.

4. Risinājumu dzīves cikla vadība

Mūsu pienākums ir garantēt stabilus un pārrāvuma riska brīvus risinājumus, kam pamatā ir profesionāls un pieejams uzturēšanas serviss.

3. Biznesa digitālā transformācija

Mēs nodrošinām moderatora lomu starp IT un biznesa procesu speciālistiem, lai tehnoloģijām liktu strādāt uzņēmumu labā.

Idejas biznesa procesu 
inovatīviem risinājumiem ?

0.0136 | 36 queries in 0.00744 | 2.00 MB